Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

Toplam Kalite Yönetiminin Temel Unsurları

Toplam Kalite Yönetiminin Temel Unsurları

 

 

Toplam kalite yönetim anlayışını belirleyen temel unsurlar 4 başlıkta incelenmektedir.

 

 

  1. İnsanlar

 

Toplam kalite yönetimi bir sorumluluk anlayışını da beraberinde getirmektedir. Her şeyden önce bu sorumluluğu taşıyacak olanlar ise insanlardır. Bu yüzden insan kaynakları yönetimi toplam kalite yönetimi felsefesi içinde önemli bir yere sahiptir.

 

  1. Sürekli gelişim

 

Kaizen olarak da tanımlanan sürekli gelişim aşaması yani her yapılanın bir öncekinden daha iyi olmasına çalışılması Deming'in de bahsettiği planla-uygula-kontrol et ve düzelt süreci olarak tanımlanabilir. Sürekli gelişimde her zaman en iyiyi yakalamak arzusu TKY de hep bir ileri safhaya taşımaktadır.

 

  1. Tam katılım

 

Çalışanların tam katılımı, toplam kalite yönetimi felsefesine göre hedef belirleme, çözüm oluşturma ve karar verebilme sürecinde yer aldıkları, takım çalışması içinde ve üst yönetimin öncülüğünde tüm çalışanların aynı ortak gayeyi paylaşması anlamlarını taşır.

 

  1. Müşteri

 

Müşteri odaklı yaklaşım toplam kalite yönetiminin aynı zamanda temel ilkelerindendir. Müşteriye bekledikleri değeri ulaştırabilmek toplam kalite yönetimine katılan tüm çalışanların ortak hedefini oluşturmaktadır.

 

 

İNTEGRAL KALİTE VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ olarak uzun yıllardır kalite danışmanlığı yapmakta olan alanlarında uzman ekibimiz ile birlikte, toplam kalite yönetimi hizmeti vermekteyiz.

 

Siz de firmanızın yapmış olduğu çalışmaları kalite belgesiyle garanti altına almak ve çalışmalarınız her alanında kaliteli iş çıkarmak istiyorsanız İntegral Kalite Danışmanlık olarak size bu hizmeti sunmaktan onur duyarız.


Whatsapp ile ulaşın