Müşterilerle olan ilişkileri olumlu şekilde sürdürebilmeyi, müşterinin tutum ve davranışlarını doğru anlamayı, istek ve ihtiyaçlarına tam cevap verebilmeyi, müşteri bağlılığını yaratmayı hedefleyen satış sonrası müşteri memnuniyeti eğitimleri vermekteyiz.
KATILIMCI PROFİLİ;
Özellikle Satış sonrası müşteri taleplerinin değerlendirildiği departman çalışanları,
Müşteri ile sıcak temas halinde olunan yönetici ve çalışanlar,
Pazarlama, Tanıtım, Satış,Sunum gibi müşteri odaklı süreçlerde görev alan tüm çalışanlar,
EĞİTİMİN AMACI;
Satış sonrasında da müşteri memnuniyetinin sürdürülebilmesi,
Müşteri memnuniyetini sağlamak için gerekli bilgi ve becerilerin öğretilmesi,
Müşterilerin endişelerini ve itirazlarını daha iyi anlayarak sorun çözebilmesi,
Sürdürülebilir ilişki kurmayı,
Satış sonrası müşteri memnuniyetinin şirket devamlılığı açısından önemi.