Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

Neden ISO ?

İçinde bulunduğumuz zamanın kalite zorunluluğu, müşteriye ve pazara yönelik olmalıdır. Bu zorunluluğun tarihi gelişmesi dünyada kullanılabilir kaynaklar bakımından en büyük potansiyel pazar olan Avrupa Topluluğunun ortaya çıkışının ışığında incelenmelidir. 1950 yılından beri Birleşik Devletler, Japonya ve Avrupa'daki müşteriye ve pazara yönelik kalite zorunluluğunun tarihini anlamak için Kalite Kontrol, Kalite Güvencesi, ve CQI kavramlarının çok iyi anlaşılması gerekmektedir. Birleşik Devletlerde bu kavramlar, önemli ölçüde anlam farklılığı gösterdiği halde çoğu kez birbirinin yerine kullanılmaktadır ve her üçü de firmanın ISO kaydında etkisi olan önemli kavramlardır.

 

ISO nun temel amacı;

 

Uluslararası mal ve hizmet alışverişini kolaylaştırmaktır.

Bilimsel, teknik, ekonomik alanlarda karşılıklı anlaşmaları sağlamak için dünyada standardizasyonu geliştirmektir.

Ulusal standartları uyumlaştırmak, birleştirmek ve önerilerde bulunmaktır.

Bütün üyelerin onayı ile uluslararası standartlar oluşturmaktır.

Ulusal ve uluslararası alanda kullanılmaya el verişli koşulları taşıyan yeni standartların gelişimini desteklemektir.

Ulusal ve teknik kurulların çalışmalarına ilişkin bilgi alışverişi sağlamaktır.

Standardizasyon ile ilgili diğer uluslararası kuruluşlarla işbirliği yapmak, bu kuruluşların işini kolaylaştıracak standardizasyon çalışmalarında bulunmaktır.

 

 

İNTEGRAL KALİTE VE DANIŞMANLIK olarak vermiş olduğumuz ISO hizmetleri, kalite belgelendirme ve eğitimlerimizle bir çok firmaya destek olmaktayız.

 

Firmanızın başarı oranında artışı sağlamak ve ticari alandaki pazar payını büyütmeyi hedefliyorsanız sizin de iso danışmanlık hizmetine ihtiyacınız var demektir.

 

Sizlere bu hizmeti vermekten ve ISO ile ilgili her konuda danışmanlık yapmaktan mutluluk duyarız.

 


Whatsapp ile ulaşın