Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

Müşteri İlişkileri Ve İletişim Eğitimleri

Müşteri ile yapılacak her ilişkide şirketin temsil edildiği bilincini elde etmelerini, şirketin en iyi şekilde nasıl temsil edileceğini, müşteri memnuniyetini, iletişim ve iletişimi önleyen faktörleri öğretmeyi amaçlayan müşteri ilişkileri ve iletişim eğitimleri vermekteyiz.

 

 

KATILIMCI PROFİLİ;

 

Müşteri ilişkilerinde çalışanlar,

İnsan kaynakları çalışanları,

İletişim alanında kendini tanımak ve geliştirmek isteyen herkes.

 

EĞİTİMİN AMACI;

 

Çalışanların müşterilerle daha bilinçli ve doğru iletişim kurmalarını sağlamak,

İletişimde ki olası çatışmaları önlemek,

Müşteri ilişkisin de ve iletişimde kullanılacak dilin öneminin öğretilmesi,

Kurum içi verimliliği arttırmak.

 

Müşterilerle yaşanan iletişim eksikliğinden kaynaklı aksaklıkların, alınganlıkların ve kırgınlıkların önüne geçebilmeyi, müşterilerle olan iletişiminizde yapmanız ve yapmamanız gerekenleri  eğitimlerimiz sayesinde öğrenmiş olacaksınız.


Whatsapp ile ulaşın