Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

KALİTE YÖNETİM TEKNİKLERİ

Kalite, müşterilerin gereksinim ve isteklerini tam ve daimi olarak devam ettirebilecek ürün veya hizmetlerin tatminkar bir biçimde karşılanmasıdır.

 

Kalite, müşterilerin gereksinim ve isteklerini tam ve daimi olarak devam ettirebilecek ürün veya hizmetlerin tatminkar bir biçimde karşılanmasıdır. Kalitenin hedefi, müşterilerin bugünkü istek ve gereksinimlerini eksiksiz ve doğru zamanlama ile karşılayıp onlara daha sonra oluşacak isteklerinin üzerinde ürün ve hizmet garantisi sağlamaktır.

Kalite yönetimi, daima daha da iyileştirme aşamalarıyla kalitedeki performansın her daim gelişmesine yardımcı olan, katılımcı bir yaklaşım sergileyen kalite, hizmet ve yeni ürün imal etmede daima daha da gelişme kaydetmeyi ön gören, müşteri merkezli, stratejiye dayalı ve sistemli bir şekilde çalışan bir yönetim anlayışından oluşur.

Daima yükselen mücadele şartları, ürün ve hizmetlerde görülen kalitede de artış görülmesinin yanında, harcanan maliyetlerde de azalma sağlanmasının ve daha da süratli çalışılmasının da lüzumlu olmasına neden olmuştur. Tekrar imalat ve denetime gerek duymadan ve olası hata payını düşürerek, en başta yapılan işin doğru olmasını önleyen sorunları tespit edip bunları çözümlemekle mümkün olacaktır.


Whatsapp ile ulaşın