Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

Kalite Belgesi Neden Alınmalı ?

Çalışanların kalite bilincinde artış sağlanması,

İşletmenin piyasa itibarında artış sağlanması (prestij),

Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerden farlılık sağlanması,

İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme (ihracat için kalitenin belge ile ispatlanabilmesi),

Müşteri memnuniyetinde ve müşteri sadakatinde artış sağlanması,

Hata oranlarında, firelerde, yeniden işlemelerde azalma sağlanması,

Girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılmasının sağlanması,

Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlanması,

İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlanması,

İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dökümantasyonun (altyapının) oluşturulması,

Geçmişe yönelik kayıtların düzenli bir şekilde tutulmasını sağlayacak altyapının oluşturulması,

Veriler ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizlerinin yapılabilmesi ve geleceğe yönelik kararlarda bu analiz sonuçlarının kullanılabilmesi,

 

Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atılmış olması için kalite belgesi alınmalı ve hizmetinize uygun belgenin standartlarına uyulmalıdır.

 

İNTEGRAL KALİTE VE DANIŞMALIK HİZMETLERİ olarak kalite belgelendirme eğitimi ve danışmanlık hizmeti vermekteyiz.

 

Firmanızın başarı oranında artış, rekabet ortamında ilerleme sağlanması için kalite belgelendirme hizmetini almanız gerekmektedir. 

 

İntegral Kalite Ve Danışmanlık Hizmetleri olarak bu hizmeti sizlere sunmaktan onur duyarız.


Whatsapp ile ulaşın