Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Standardı'nın Faydaları

Bilişim sektörüne ile alakalı Uygulama Kılavuzu olan ISO 20000 Standardının yararlarından bir kısmı aşağıda belirtilmiştir:

 

Bilişim sektörüne ile alakalı Uygulama Kılavuzu olan ISO 20000 Standardının yararlarından bir kısmı aşağıda belirtilmiştir:

*Alıcıların gereksinimlerini doğru algılama, doğru hizmet ve her zaman destek sunma ile alıcı tatminini sağlar.

*IT kabiliyetlerinin net olarak anlaşılabilme imkanını sağlar.

*Bilişim Teknolojileri hizmet sunucular teknoloji idareli yapıdan kurtulur iş odaklı olan hizmetlere karşı daha duyarlı hale gelir.

*Alıcılara sunulan hizmetler ile ilgili daha net bir bilgi sağlaması.

*Artan hizmet kalitesi ve daha güvenir kurumsal destek sağlar.

*Kabiliyetlerin doğru çözümlenmesi ve iş doygunluğu ile daha motive personel oluşturur.

*Daha tesirli bir biçimde dış hizmet sunucusu seçme ve idare etme kabiliyeti sağlar.

*Bilişim Teknolojileri idare ve işletim tutarlarının azaltılmasına yardımcı olur.

*Hizmet süreçlerinde güvenlik, hız ve ulaşılabilirlikte artış sağlar.

*Dış hizmet sunucuları, belgelendirmeyi fark yaratıcı bir ayrıcalık olarak kullanarak zamanla sözleşmeden doğan bir ihtiyaç haline gelen bu nitelik sayesinde daha fazla iş almaktadırlar.

*İşlerin ve problemlerin tekrar tekrar ele alınmasını ve engellenmesini sağlar.

*Etkin kaynak yönetimi ve kaynakların verimli kullanımını sağlar.

*ITSM işlemleri için ITIL (IT Altyapı Kitaplığı) en iyi uygulama danışmanlığı çerçevesiyle tamamen uyumludur.

*Bilişim Teknolojileri gruplarının memnuniyetinin artmasını sağlar.

*Alıcı, son kullanıcı ve iş gereksinimlerini karşılayan hizmetlerin sunulmasının garanti altına alınması sağlar.

*Bilişim Teknolojilerinin alıcı ve iş kolları ile arasındaki iletişimin geliştirilmesi, isteklerin idare edilmesini sağlar.

*Bilişim Teknolojileri hizmetlerinin ulaşılabilirliğinin artırılmasını sağlar.

*Belgelendirme işlemi tedarikçi kontrollerinin miktarını azaltarak maliyetleri düşürebilir.

*Gereksiz işlerin seçilmesini ve devre dışı bırakılmasını sağlar.

*Daha önceki tecrübelerden öğrenme sürecinin oluşmasına yardımcı olur.

*Belgelendirme kontrolleri, etkinliği devam ettirmenize ve daha da artırmanıza yardımcı olan hizmet yönetimi işlemlerinin düzenli olarak değerlendirilebilmesini sağlar.

*Hizmetlerin sunumunda yer alan kişilerin rol ve mesuliyetlerin belirlenmesine neden olur.

 
 

Whatsapp ile ulaşın