Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ile ilgili tüm bilgiler; günümüzde maalesef ürün aldıktan sonra ürün hakkında ileriye yönetilik teknik destek bulmak zor olabiliyor bu sebeple artık ürün almaktan çok hizmet almayı tercih eden bir toplum içinde yaşıyoruz. SSHYB bu konuda en büyük çözüm olmuştur.

 

 

Satış Sonrası Hizmetleri ve Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi nedir?

Satış Sonrası Hizmetleri, üretici firmanın yurt içinde ürettiği yada yurt dışından ithal ettiği sanayi ürünleri ile ilgili olarak, ilgili Bakanlık tarafından dikkate alınan ürünlere imalatçı ve ithalatçı firmalar tarafından kullanılan süre boyunca verilmesi gereken montaj ve bakım garantisi ile onarım hizmetleri konusunda, yeterli teknik kadro bulundurması, yeterli takım ve teçhizat sahip olması gerekmektedir. Aynı zamanda yetkili Bakanlık tarafından belirlenen ve ön görülen sayıda yedek parça sahip olduğunu gösteren firmanın unvan ve adres bilgilerine göre hazırlanan belgeyi ifade eder.

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi için nasıl başvuru yapılır?

Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından istenilen sayı ve özellikte yetkili servis ile sözleşme yapılmalı aynı zamanda Elektronik İmza alınmalıdır.

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesinin Geçerlilik Süresi ile Yenilemeİşlemleri

Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi
'nin geçerliliği 2 yıl olup süreleri biten belgelerin tekrar yenilenmesi için ise yapılacak başvurular, yeni belge başvurusu olarak yapılacaktır.


Whatsapp ile ulaşın