Yükleniyor
  • Müşteri Destek
  • 0216 410 55 33

ISO/IEC 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi

ISO 20000 bilgi teknolojileri üzerine yoğunlaştırılmış bir hizmet yönetimi sistemimin planlanması, organize edilmesi, hayata geçirilmesi,kurulan sistemin gözden geçirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması için gereken şartları belirtmektedir.

 

 

ISO/IEC 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi standardı, hizmet yönetimini işin gereksinimlerini karşılamak amacıyla hizmetlerin yönetilmesi şeklinde tanımlamaktadır.

 

Hizmetin gerçekleşmesine yönelik, doğu ve sistematik bir yapı içerisinde planlama, eğitim, gözden geçirme, araştırma yapma, müşteri ile birlikte çalışma gibi süreçlerin kuruluş hedefleri doğrultusunda uygulanmasını gerektirir.

 

Bilgi Teknolojileri hizmet yönetimi şu kapsamları içermektedir;

 

Bilgi teknolojisi hizmetlerini çalışır durumda tutmak,

Bilgi teknolojisi maliyetlerini optimize etmek,

Bilgi teknolojisi risklerini ve karmaşıklığını yönetmek,

Yasal ve düzenleyici şartlara uygunluğu sağlamak,

Daha büyük boyutlardaki değişiklikleri yönetmek,

Bilgi teknolojisi hizmetlerini iş ihtiyaçlarına göre kullanmak.

 

 

İNTEGRAL KALİTE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ olarak, alanında uzman ekibimiz ile ISO 20000 eğitimleri ve kalite belgelendirme hizmetleri vermekteyiz.


Whatsapp ile ulaşın