Buradasınız : Kalite Belgeleri

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti  - ISO 10002 geri dönüşlere açık olan müşteri odaklı bir ortamın oluşturulmasıyla müşteri memnuniyetinin arttırılması, alınan her bir şikayetin çözüme ulaştırılması ve ürünlerinin ve müşteri hizmetinin iyileştirilmesi için kuruluşun kabiliyetinin artırılmasını amaçlar.

ISO 10002 geri dönüşlere açık olan müşteri odaklı bir ortamın oluşturulmasıyla müşteri memnuniyetinin arttırılması, alınan her bir şikayetin çözüme ulaştırılması ve ürünlerinin ve müşteri hizmetinin iyileştirilmesi için kuruluşun kabiliyetinin artırılmasını amaçlar.

ISO 10002 neden tercih edilmelidir?

Müşteri şikayeti ile karşılaşılan durumlarda kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir.

Kuruluşlara, müşteri ile yaşanan bir olay sonrasında "özür" dilememiz yeterli mi, yoksa telafi etmek için tazminat ödemek de dahil olmak üzere daha büyük bir faaliyet mi planlamamız gerektiğine dair rehberlik eder.

Müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele alınmasını sağlar.

Şikayetlerden yola çıkılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlar.

 

ISO 10002 Belgesini Kimler Alabilir?

Standart, kuruluşun büyüklüğüne ve sektörüne bakılmaksızın, her tipteki ve boyuttaki tüm özel ve kamu kuruluşları için uygulanabilir. Müşterilerine değer verdiğini, şikayetlerin tutarlı bir şekilde, ciddiyetle ele alındığını göstermek isteyen ve bu konuda müşterilerine güven vermeyi amaçlayan her türlü kuruluş bu belgeyi alabilir.

İNTEGRAL KALİTE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ olarak,  ISO 10002 standardına uygunluk denetimi ve belgelendirilmesi faaliyetleri yapmaktadır. 

İNTEGRAL KALİTE konusunda yeterli iş tecrübesine sahip, uluslar arası kabul görmüş baş denetçi eğitimi almış ve alanında uzman kadroya sahiptir.